Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 8 september 2012

Så mycket kärlek

Denna helg sparar vi inte på kärleken till varandra inom familjen.

Vilken tur vi har varandra & dom tuffa stunder som kommer hanterar vi tillsammans.

Synd bara att tiden går så fort.

//B

7 kommentarer:

  1. Det låter ju toppen med denna helg, och ni kan behöva ta det lugnt.

    SvaraRadera
  2. Familjen är allt. Jag vårdar den varje dag som att just denna dagen kunde vara den sista. Livet har lärt mig denna läxan.

    SvaraRadera
  3. Det låter bra. Antar "Alla är hemma"
    Är lite ovanligt inlägg ,har det hänt något igen.

    SvaraRadera
  4. Ha ha lite ovanligt inlägg kanske.
    Då folkracen blev inställd så blev det ledig tid
    Alla var hemma & vi umgås och hittar på rolga saker
    Väldigt lugnt var det iaf.
    Men ibland är inte kompisar snälla , då fanns vi där.
    Umgänge med nära fanns också.

    SvaraRadera
  5. Lediga stunder är inte vanligt att läsa om i din blogg.
    Menar du att det verkligen inte fanns något i din kalender

    SvaraRadera
  6. Nej kalendern var ju tom då folkracen blev inställd och dottern tagit uppehåll med sin fotboll

    SvaraRadera
  7. Underbart att läsa detta inlägg av dig, ibland är jag rädd du ska få hjärtinfarkt
    Hur har du godkänt uppehållet på fotbollen för dottern.
    Hoppas din vecka är bra nu också

    SvaraRadera