Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 21 september 2012

Familjekvällen blev inte av

Tanken var ju faktisk  en lugn  kväll med familjen
Min iaf.
Jag handlade innan alla andra  )nästan iaf ) ha ha 

Maken skulle laga det jag planerat/handlat fläskfile' kroketter & beasås.
Det gjorde han också., smakade ju så himla gott .

Innan han började med middagen  så nämnde han att han ev. Skulle hjälpa broderns barn !??
Blev då så himla anti och frågade

Vad får vi /!jag tillbaka utav det.
Och när kommer vi vara prio 1
???%==%!

Ibland undrar jag andra olika  människor ser på oss .
Har vi så mycket ledig tid så den an läggas på alla andra

Jag svarade på Fejjan för en tid sedan att allt snart var tillbaka i typ " sin ordning "
Svaret jag fick tillbaka funderade jag mycket på ???

Vad händer om jag strejkar ha ha , för mig är det självklart att 98 % ligger på mig
Jo maken lagar mat  vid tillfällen även jag är hemma eller ej.
Men annars kan dom nog inte skryta för mycket med att hjälpa till med disk,tvätt.och plock.

Söndag kväll/andrakvällaR när jag jobbade.Söndagar ska ju lite mer kollas över

Nu blir det snart god natt
// Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar