Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 24 september 2012

Foto i tidningen

Barn är ju för härliga , till middagen behövde jag handla lök & mera falukorv.

Hörde av Felix att vi var i tidningen idag pga lite förslag som ligger uppe/framme.

Så när jag stod och valde lök hör jag en pojke säga till sin mamma titta det är hon som stod bredvid skrotbilen
Mamman visste nog inte hur hon skulle förklara sig eller mig.

På bilden fanns ju 1 bilar den bilen som renoveras till Felix (Uffe ha i skillingaryd)

Och den nybyggda forden som verkligen lyser upp med sin orange färg

Ha ha lite kul ändå att bli igenkänd.
Visst jag hörde ju på Semesterracet att jag är nog hon som var intervjuad & på bild.

Och båda sakerna stämde ju.

Om vi har köpt tidningen idag
Japp den hamnade i korgen.

Sedan hur texten var skriven är ju annan sak ,men vår ordförande får gärna ringa om han tyckte något var fel uttryck

//ciao

2 kommentarer:

  1. Även om dom spelar in intervjuen så skriver dom något annat .

    SvaraRadera
  2. Vem tror på allt som skrivs eller är du helt feltolkad ?
    Så trevligt att folk känner igen dig

    SvaraRadera