Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 29 september 2012

Gud vilket svullo

Självklart pratar jag om mig själv ha ha. Är proppmätt och känner mig som om magen är gravid i 7 månaden och jag fått 3 dubbelhakor. Och det är bara lördag em !!!!!! Och jag jobbar Dvs inte en droppe vin/öl eller chips . Ok lite choklad har jag ätit Men som tur är så vet jag ju orsaken Och blir mer o mer säker på att creeps m stuvning inte är smalmat Tur det inte tillhör barnens favvo ha HA Men på något sätt ska jag tänka på vad jag äter för är fullt medveten att hullet kommer och sitter ditehårdare ju äldre man blir Eller Jaja ska nog hitta rätt motivation /anledning att ta tag i mitt liv. Men just nu önskar jag kvällen var här & mitt glas var framme med lite rött. // ciao

1 kommentar:

  1. Känner igen känslan. Hoppas du fick ditt lilla rödq

    SvaraRadera