Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 10 september 2012

Om jag skulle testa igen

Då man ibland har svårt att hålla sig för skratt då man läser inlägg på Fejjan och vad som är viktigt att förmedla varandra& kommentarer .

Ibland kan jag känna att vissa saker känns som upprepning hela tiden ?? !!
Men för längre sedan fanns det 1 test som tog fram vilka ord som använts mest ???

Kommer inte precis ihåg vilken årstid/månad jag gjorde det. Men blev inte så förvånad över vissa av orden ??
Folkrace
Kaffe
??
??

Men men får nog kolla det & se vad som förändrats .
Kan ju vara så att det Lilla röda glaset klivit högre upp/fram ??
Nej håller inte på att bli alkolist, utan fastnade ju för Rose' en period ha ha.

Ser även att dessa 30 dagars är tillbaka bland bloggarna typ vem är jag ,varför bloggar jag, jag om 10 år
??!!


Jaja får se om jag gör något snart igen.
Eller så skiter jag i det ha ha.

1 kommentar:

  1. Vore kul att se hur stapeln ser ut nu.
    Vet inte hur det ser på sidan du nämner men här i bloggen kan rose och det röda ligga högt men kaffet måste bara vara på 1:a plats

    SvaraRadera