Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 14 september 2012

Hm hur blev det så här

Då det är skitväder ute och inte ens hunden ville vara på promenad så värst länge  ute så satte jag mig med min java kopp 
sa ju att jag var nyfiken , då enl annat inlägg tyckte ju någon att man inte behöve skriva  ALKOHOLDRYCKER på fejjan ????

Här är dina favoritord det senaste året! Iallafall enligt dina statusuppdateringar på Facebook...

  1. Maken  Använd 17 gånger
  2. Lite  Använd 17 gånger
  3. Kaffe  Använd 14 gånger
  4. Snart  Använd 13 gånger
  5. Karlsson  Använd 13 gånger
  6. Bra  Använd 12 gånger
  7. Även  Använd 12 gånger
  8. Gilla  Använd 11 gånger
  9. Fränkie  Använd 10 gånger
  10. Tulia  Använd 9 gånger
  1. Familjen  Använd 9 gånger
  2. Dottern  Använd 9 gånger
  3. Minuter  Använd 8 gånger
  4. Väl  Använd 7 gånger
  5. Måste  Använd 7 gånger
  6. Hunden  Använd 7 gånger
  7. Hemma  Använd 7 gånger
  8. Freddy  Använd 7 gånger
  9. Denna  Använd 7 gånger
  10. Sonen  Använd 6 gånger

Fränkie kan ju förstå då båda barnen har det som namn på fejjan ha ha
och heter ju karlsson eller vi alla heter ju det 
Men vart är det lilla röda ??? !!!!!!!
och fotboll/handboll, träning ,folkrace  är inte med bland 20 i topp ??

2 kommentarer:

  1. Chock även hos mig hur har du lyckats komma undan med det lilla röda och varför är nte kaffe högst upp

    SvaraRadera
  2. Undrar också hur du lyckats med denna test.
    Vad kommer Fränkie ifrån ?

    Maken tyder ju på kärlek

    SvaraRadera