Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 21 september 2012

Fylla på i skåpen

HM IDAG MÅSTE VI PLANERA BÄTTRE 

För jag hatar ju verkligen att handla för sent 1 fredag & trängas med folk som även veckohandlar  , så idag blir det inte så utan idag ska jag snart fara iväg mot ????
Vilken butik , ja det återstår ju att se
Vad  jag äe sugen på ingen teori just nu 
men det kommer lösa sig.

Ska även inhandla panodil supp, näs droppar/ saltlösning  till lilla godingen så det finns om behovet skulle komma, Kanske även just sådan napp som visar ev feber

För  ibland är ju inte skötväskan så packad som man önskar eller minns att jag packade
  då för 100 år sedan 
Eller så gör det ju inget att ha dubbelt heller 


OCH ska nog ta en sväng och inhandla nya batterier till vår febertermometer , den visar absolut inte rätt för oss vuxna känns det inte lika viktigt att veta exakt temp grad eller ??

Det är ju skitmånga som är sjuka nu , men jag har inte tid mer nu , räckte med jävla snabb magsjukan som drog igenom

Nu inväntar jag snart min älskade make ifrån jobbet , han ska ju sluta 12 idag ???och ännu har jag inte fått sms 

jag måste vara kvar en stund 

iofs brukar just sådana sms komma typ när kl visar 12:30- 12:40

dvs när han redan borde varit innanför vår ytterdörr, nej jag blir inte förvånad
utan blir mer förvånad när han är hemma redan 12:20

Jaja hoppas ni haft en bra fm , nu tyvärr kommer regnet här i Hultan 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar