Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 2 september 2012

Tänker inte deppa

Nu när mökret smyger sig närmare och lite kyligare vindar kommer så är det så lätt för folk att bli trötta @ deppiga.
Har aldrig hade den känslan ,men vem vet kanske slår till på mig ?
Nu är jag inte dn personen som gnäller mer än vanligt. Har inga större krämpor ju , även om åldern tar ut sin rätt ibland

Fick ju tidigare idag 1 sms att tävlingen nästa vecka inte blir av. Jag sms tillbaka så synd jag som verkligen ville jobba.
Fick så sms ok jag trodde du började bli trött så här i slutet av säsongen !!!!!
Nej absolut inte , vill absolut ha mera.

Sedan har andra typer av folk som redan gnäller att det är 1 år kvar till näste års semester
Ha ha herregud vilken energi det måste gå åt till allt negativt, jag vet att alla inte mår bra utav olika anledningar.
Kan kanske vara så att jag inte riktigt har tid att gnälla och känna efter om jag är deppig då jag knappt lever o nuet utan lire längre fram ha ha.

Men att deppa ihop just nu tänker iaf inte jag göra , känner mig alldeles för pigg, älskad behövd.

//B

2 kommentarer:

  1. Ska jag vara ärlig tror jag du har rätt i att du är längre framåt än att leva i nuet även om du självklart gör det också.

    Har sagt det tidigare hur orkar du med allt som snurrar.

    SvaraRadera
  2. Tror du har rätt i att du inte hinner känna efter om depp /!krämpor

    Men visst måste du tröttna ibland på att du eller ni inte hinner vara helt lediga.
    Jobbar ni inte Folkrace så jobbar du på.jobbet , din Ulf är också upptagen

    SvaraRadera