Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 september 2012

Kapsylöppnare !!!! ???

Måste nog konstatera att på önskelistan till julen behöver jag önska kapsylöppnare

Om nu inte maken eller sonen är hemma med sina snusdosor ha ha
Och det är ju väldigt sällan om vi ska vara helt ärliga ??

Även om vi haft liten typ av lugn helg så lyser vår tid tillsammans fortfarande med "lite " frånvaro.

Ibland känns det som jag bedriver taxirörelse & hotell (något ostädat) men iaf

Vart är min/mina ???
Vad ska vi äta ?
När är maten klar ?
När ska du handla ?
Finns det mat om du jobbar ?!
När kommer du hem ??

Tillbaka till rubriken
Jag blev faktiskt sugen på 1 öl och visste vi hade på kylning

Så jag tänkte att det trots dagen (tisdag) så tar jag 1 glas

MEN VART HAR VI KAPSYLÖPPNARE ?!!???!?!!
Fick leta ganska länge,.men nu har jag iaf mitt glas med den ljusa drycken .

Jodå jag gillar öl ,men dricker tydligen inte så ofta då utan maken eller andra snusande människor i närheten.

Eller då med "vanlig kork" jodå jag vet att det  finns med skruv också , hade säkert sådan också men nu blev jag sugen på just denna ljusa
Halmstad summerLager

Undrar vad julklappsinköparna tänker om jag säger kapsylöppnare ??

Jodå jag ska önska det.

//Ciao

1 kommentar: