Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 28 september 2012

Jäkla jobb

Just nu är jag bara sur !!! ??? Och besviken Jodå är fortfarande gift har underbara barn & släktingar ha ha . Fast just nu gillar jag inte läget mitt jobb tar för mycket tid för oss i familjen. . Vi måste pussla för att få ihop saker så det blir lagom bra. Imorgon missar jag sonens öppethus i skolan , även handbollsmatch. Missar även att titta på Folkrace imorgon Och denna känslan av att inte finnas till vid tillfällen för barnen. Måste försöka hitta vad vi kan göra annorlunda ??? Är medveten om att vårt intresse tar även det tid ifrån oss Det tar ju tid på 2 olika sätt, dvs dom gånger vi ställer upp och jobbar och dom gånger älsta sonen kör ?? Arbetet är också på 2 olika sätt antingen inom egna klubben eller annan klubb. Vi ska snart (eller jag iaf) vad jag ska försöka önska pm 2013 då yngsta sonen ska börja köra inom vår motorsport. Fast vem vet han kanske inre alls gillar det ?? !!! Nja tror faktiskt inte han kommer säga tyvärr kära föräldrar detta är inget för mig. Jag med mitt humör /bakgrund kommer nog inte heller lyssna på DOm orden utan säga att klart du måste testa ordentligt ha ha Även om dagarna på jobbet funkar så kommer det saker jag måste missa !! Tänker inte gnälla till 1000 Eller Men ibland slår det totalt fel då jag tyvärr missade jag en aktivitet som jag jobbade med lite innan innan på klubb en.

1 kommentar:

  1. Har sagt det innan förstår inte hur du orkar och hinner allt.

    Men ta en funderare på omvärldens inverkan /påverkan på dig.

    SvaraRadera