Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 28 september 2012

Blev ju sociala dagen

Nu är det väl kanske s¨å att jag absolut inte har större problem med att vara social (enl mig själv ) så rubriken kan ju kännas ??????????

Kvällen var ju planerad med att dottern & jag skulle på zumba ,vi var laddade och ombytta och på Fejjan skrav jag detta

Dax att bli väldigt pinsam igen enl dottern
Dvs zumba — med

Fick inlägg kör hårt tjejen ha ha 
Men lokalen var mörk och endast 1 bil på parkeringen, vi satt kvar en stund men insåg att ingen mer kom men inte bara vi som missat  inställt då den andra bilen lämnade också.

Men då vi pratat om kompis på vägen som  bor i Dalen 
så ringde jag ju henne för att se om hon var hemma , så resan inte blev helt förgäves

Och vips så försvann 2 timmar av kaffe och småprat istf 1 timme utav zumba 
ha ha 
Jodå jag hoppas visst att zumban är nästa vecka 

Och tidigare på fm hade vi bestämt träff för att prata igenom våra 2 Folkrace tävlingar nästa helg iofs fattades det ju 1 Tävlingsledare vi 3 st på 2 olika dagar bla bla

Gott kaffe & muffins serverades och vi tittade på priser och gick igenom lite med funktionärer .
Bra folkrace prat , hann med flera områden även 2013 kom upp & lite annat
Tyckte iaf jag ha ha 

Men kanske hade fel för på facebook fick jag detta inlägget av kollegan 
vad säger man ????jodå jag vet väl att vi hann med familjesnack också


1 kommentar: