Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 18 september 2012

Folkrace tankar

Har hört lite snabbt vad regeringen tänkt om olika bilar ?? !!!
Hm ska verkligen klubbarnas överlevnad & vårt intresse
Försvinna ifrån oss ????????
Jaja vi får väl se.
Till mera roliga saker
Maken ska tydligen köra 1 tävling  & även fått nytt uppdrag efter vår egna helg i klubb eller då ju senare i höst.
Och jag var /är också lnbokad " visste jag inte om "
Men härlig överraskning.
Maken  har även tackat nej till 1 uppdrag som observatör.
Yngsta sonens licenstagning är nog också inplanerad (tror jag )
Det är ju då som sagt slutet på detta år med denna helgaktivitet
Så snart tar handbollens matcher /resor över.
Tyvärr krockar det ju ändå lite  & då återigen mitt jobb som gör kalendern full
Just nu finns KÄNSLAN att JAG INTE räcker till igen.
Vad jag tänkt göra
!! ??
Bita ihop ?!

2 kommentarer:

  1. Klart du räcker till .
    Får ni uppdragen av någon annan , eller väljer du vart du vill jobba ?

    SvaraRadera
  2. Maria- Vi blir tillfrågade om vi vill hjälpa till, det jag menade var att jag kanske inte lyssnade ordentligt vid bokningen av maken på 1 utav ställena.

    SvaraRadera