Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 januari 2013

Barnen är förväntansfulla

Freddy & Nellie har laddat hem app som räknar ner veckor, dagar,.timmar ,minuter & sekunder

NEJ JAG HAR JU INTE IPHONE

Just nu är jag ju den ända förutom Tulia ha ha

Som om det inte vore nog så har JU maken fått helt nya sony Ericsson
VATTENTÅLIGA
Av sitt jobb

Har inte kollat om jag kan köpa typ lika app

Jaja

Nellie har 2 olika nedräkningar på sin ??

Men med eller utan app så kommer livet rulla på tills appen visar
Målet

Har idag haft sms kontakt "igen" ha ha
Så semestern eller planeringen inför flertalet tävlingar är i rullning.

Försöker att flirta med maken att vi (jag ) behöver honom mer än Skåne i sommar ha ha

//Ciao på er

2 kommentarer:

  1. Är det nedräkningen till semestern ?
    för ni ska väl iväg , du har ju knappt svarat på det ju

    SvaraRadera
  2. har ingen Iphone jag heller. Men har en Samsung Galaxy S3 :)

    SvaraRadera