Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 24 januari 2013

Klart att det finns fördelar med sjuka barn !!!!!!!!

Nej jag är inte hemma och använder VAB jag HAR JU INTE SÅ SMÅ BARN 
skojar lite är ju ledig idag , så himla skönt då jag ju fick lämna sjuk dotter hemma i tisdags för jobba kväll + sova jour & jobba ngr timmar onsdag morgon 

sliter i mamma hjärtat 

Tillbaka till rubriken då. När man har sjuka barn då är det ju tillåtet att inte ha massa MÅSTEN HÄNGANDE ÖVER HUVUDET 

SÅ IDAG kommer jag gå på halvfart (kanske )
och försöka vara snäll mamma , bara slappa o göra god mat till familjen 

Hunden kan ju inte få sin långpromenad ,då jag inte vill vara borta för länge Ha ha 

Hm den stora frågan är ju bara varför hon mår dåligt ?????????

// Ciao så länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar