Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 19 januari 2013

Helt ledig söndag

Då planerna ändrades lite för imorgon så har jag plötsligt 1 dag tom i kalender "tror jag iaf " den ligger ju hemma !!!

Iofs var det inget världsprojekt eller hur man ska säga .
Men på detta sättet får jag ju starta veckan ist med Folkrace istf avsluta den.

Jag längtar så efter att allt ska dra igång. Klart jag kommer bli lite trött /inte tycka jag finns för Barnen eller då kanske mest dottern

Då yngsta sonen ju säkert är på samma ställe vid olika tävlingar.

Men sedan tillkommer det möte på det.

Nej nu får jag ändra på inlägget ,DÅ ju detta skulle berätta om min lediga dag

Nu borde den där StressDOKTORN som var på tv bli nöjd Om det nu var direkt till mig han talade ???

Tror inte jag skrivit i bloggen om den sändninpgen ?

Lite kort bara,.men  hann man inte vila upp sig över 1 lång helg (påsk)
eller typ ha 1 dag utan något i kalender Så skulle man fundera över livet.

Och kände man sig lika trött efter 4 röda dagar så skulle man söka hjälp

Att försöka varva ner ,få insikt att det inte kan fortsätta så hela tiden !!

Så himla bra det då blev för min del att jag iaf tror det inte stod massa i kalender

Jaja återstår att se,.vet ju inte om maken planerat något då han ju vet att Folkrace saken flyttat dag.

Men ni behöver inte vara oroliga för då jag ju har jobb 13 Tim idag lördag & jobbade kväll igår så kommer det finnas saker att styra upp hemma .

Bla säkert  tjata på sonen att plocka ur sin handbolls väska EFTER  matchen idag

Och
GRATTIS FILLE till segern & du gjort mål

Nu har jag börjat räkna ner är ju bara några timmar kvar av denna /detta jobbpass

Även om det fanns planer imorgon ,så hade jag ändå tänkt ta mig en skön promenad efter frukost

Kan kanske bli innan frukost om nu kaffet inte hoppat själv hem ifrån affären.

Nästan tur maken ska börja jobba måndag.  För det har gått åt kaffepulver till oss + kompis denna veckan
Klart jag gillar sällskapet
Ha ha

Hoppas ni haft en bra lördag.

Tror inte jag hinner in här innan klockan slår söndag.

Har ju lite som ligger halvklart ???!

Och har ju även annat i huvudet som jag gärna delar med mig utav (snart )

Har ju också fått så mysiga besked om att 2 på jobbet ska bli mormor igen

Och detta gör ju att jag gärna SNART VILL TRÄFFA svägerskan igen för lite snack&  iofs  så är hon nyfiken på vissa saker som vi pratade om sist ??

Men men

CIAO PÅ ER

2 kommentarer:

  1. Passa på att njuta av dagen då
    Och se till att du kan ta den där promenaden

    SvaraRadera
  2. Varva ner?! Vad är det för nåt??? Aldrig hört talas om!

    SvaraRadera