Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 januari 2013

Typ som vanligt igen


YES DOTTERN ÄR I SKOLAN igen  idag onsdag .

Och så himla mysigt det var att möta 2 av hennes vänner och se deras leende när dom fick se henne & herregud det lät som hon varit borta i flera veckor ok 8 dagar ifrån skolan var det ju iaf 
men 1 av vännerna hann hon ju umgås lite med då i söndags innan febern slog ut henne igen.

Så idag känns det som en vanlig dag 


Höra klockan ringa
 & då försöka  få upp maken snabbt  , sedan blunda och hoppas somna om innan nästa alarm tjöt .








Jodå alla kom upp & iväg utan större katastrofer
jag tog mig ju då en promenad med dottern & på vägen hem handlade jag lite som behövdes

Så nu har jag njutit av mitt kaffe & tilltugg ??

*Hunden rastad i koppel
*diskmaskinen urplockad
* middagen halv klar ha ha
*Tvättmaskinen fylld

Har hunnit lite iaf och klockan inte slagit 10:25 ännu

Jobb ikväll för min del 

Så nu tror jag det ska fixas mera kaffe så jag kommer riktigt i form 

1 kommentar:

  1. Så skönt du inte behövde söka läkare med di dotter.
    Du verkar alltid ta så lätt på detta med disken och tvätten , själv blir jag sur bara jag ser maskinerna
    Önskar dig en trevlig jobb kväll, och den kommer säkert också vara bättre än innan (Sara)

    SvaraRadera