Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 17 januari 2013

Ska tydligen INTE BÖRJA IDAG heller

Strunta i väskan o massa andra saker ni säkert ser på bilden

Focusera på ATT  träningscyklen är kvar där ute !!!!  !!!

Så jag kan bara anta att DAGEN D för mig INTE ÄR JUST DÅ idag.

Men snart ( eller?? )

är dagen här

Jag ska ställa mig i ledet för att tänka hälsosamt & vad jag stoppar i mig

Tänk vad mycket olika metoder /tankar det finns omkring detta

Just nu enl mig så är

Nutrillet 25 -pack billigast (kan säkert ha fel ?????)

För vad/vart kan du äta 25 portioner för 159- 179 -:
Dvs 5 dagar enl deras förslag

Du får ju endast/knappt 2 dagens

Nu har jag inte sagt att det blir den grejen för mig

men kanske ??!

Utan att börja med så ska jag  rasta hunden lite längre

Snön faller utanför fönstret
Gillar ju jag ........

Men den moderplikten/fruplikten  som ibland finns kommer uppta min tid nu en stund

Så hoppas er fm varit skön

3 kommentarer:

  1. Är själv inne på att börja med flytande ett tag. Måste kickstarta fläsket lite :)

    SvaraRadera
  2. Jag har 13 påsar smak forest fruit du kan få för 60 kr el nåt. De bara står här. Jag tycker de är suveräna men funkar inte med min diabetes.
    skicka sms =) Dags att ses ändå

    SvaraRadera
  3. Sandra- ok det kan jag ju göra. Men om jag köper dom kanske dom bara blir stående här ha ha
    Ja vi borde ses snart ändå både privat & folkrace

    Linda-kickstart är det nog som behövs

    SvaraRadera