Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 10 januari 2013

Det kommer bli stressigt

Om jag nu kommer ELLER JAG KOMMER JU VARA UPPTAGEN V 28 
och då tid innan också 

Men ni som kollat in här innan vet ju att jag på något sätt alltid hittar saker att fylla dagarna med !!!!

Men plötsligt känner jag
SKITBRA ATT YNGSTA SONEN slutat spela fotboll

Kommer säkert saker som jag just nu inte vet eller kan styra över !!!!!

För denna "sommar" kommer fyllas av

  • Dotterns skolresa ( v21)
  •  bröllop(v 25)
  • Konfirmation (v 26)
  • Älskade svägerskans bebis (v 29)
  • Semesterracet (v28)
Utav dessa saker är det ju bara bebisen som kommer precis när den vill 

men jag ska ju hinna arbeta också 




och enl datumen i mina ringar/ring så firar vi tydligen 10 årsjubileum som gifta 

Vi har nästan missat denna dag då den brukar infalla under v28 och Semesterracet & tyvärr är inte kärleken prio 1 då 
som tur är så är vi båda medvetna om detta 


Nya tankar !!!!!!!!!!

Detta var inlägg nr 1200

Herregud vad jag tjatar ps kan tänkas att det blir flera ganska så snart 

//Ciao

1 kommentar:

  1. 10 år
    Det går ju fort .
    Låter som en spännande sommar

    SvaraRadera