Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 januari 2013

Nr 57 på 30 dagar

Har jag inget liv eller ??
Går jag inte utanför dörren ?

Varför jag undrar ????

jo därför enl denna / detta inlägg 

så har jag tryckt på publicera knappen 57 ggr under 2013 eller

 SKA VI VARA ÄRLIGA !!!  ????

SÅ ÄR DET JU under  30 DAGAR 

Med denna "fart " kommer jag ju ha haft 100 saker att delge er innan februari är slut ??


Kan det vara så att maken faktiskt har rätt i att jag pratar i både in & ut andningen ???????
fast nu handlar det ju om att skriva , så jag måste ju vara 

himla duktig på det också isf 

vilka dolda talanger man har inom sig , kunde absolut inte tro att detta med att blogga skulle vara något för mig ??

På något sätt från start var det nog en tanke att kunna öppna mig & bjuda in för någon / er att lära känna mig ?

eller som tanken var att efter pappas bortgång, att söka eller få gå till samtal med professionellt folk att hantera situationen . Då det inte var ARBETSRELATERAT SA MIN CHEF SÅ KUNDE JAG INTE FÅ GÅ
SÅ JAG SKET I DET DÅ

jag kan fortfarande inte hantera sorgen OCH VISSA DAGAR VILL JAG INTE HANTERA DEN ELLER ENS FÖRSTÅ ATT HAN INTE FINNS HOS OSS 

Men vet inte om jag bjuder på så mycket

eller jo det gör jag väl ,men det är mycket jag inte skriver utan behåller för mig själv
lägger locket på kan vi kalla det

Har ingen större orsak eller baktanke med det

Hade ett bra samtal med 1 arbetskollega då vi pratade lite inför våra samtal med chefen sk rus samtal
*Vad ville vi säga henne och hur vi såg på hur hon var som chef .
*Stora fråga är även att veta på vilket sätt hon" undersökt " hur jag är på jobbet ???
*Och viktigast är till det samtalet hur vi själva ser oss i situationen , klart vi har fått papper med frågor

Samtalet växlade sedan över till hur vi samarbetar , får fram vad vi tycker / vill .
Och massa annat 
det samtalet skulle kunna komma i annat inlägg låååångt 

Med bla respekt, hänsyn mm mm som innehåll

Jaja nu kom vi långt ifrån rubriken  hur lyckas man med alla dessa inlägg ha ha

jo jag jobbar många kvällar så tiden finns nog 
man har mobilen med sig & rast på jobbet ha ha .

Livet är ju för härligt ibland och då bjuder man på det

//Ciao på er

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen dina inlägg för man vet inte alltid vad du kommer skriva under dom olika rubrikerna

    Har följt dig ganska länge ju och visst kan man ibland förstå att saker du inte skriver rakt ut ligger bakom inläggen. Och personerna nära dig kan få dig att gå i taket

    Men passa dig så inte bomben sprängs och du inte är redo

    SvaraRadera