Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 29 januari 2013

Det snurrar

Just nu är jag i lite obalans med halva mitt liv ha ha

Tänker inte rada upp problemen här utan ger 1 liten vink bara (för problemen är faktiskt små i vissa sammanhang )

*Har en liten svacka i jobbet men  jag sköter det som jag ska men inte med riktigt samma glädje varje dag , men det kommer nog att lösa sig på ett eller annat sätt

*Dottern är fortfarande  sjuk , jag kommer inte vara så pedagogisk vid ev. besök på vårdcentralen då jag vet att man ser mycket genom stick i fingret & hon vill  inte göra det.

*Skolresan ska dottern inte med på mamma hjärtat blöder för henne , men att utsätta henne för det vore grymt elakt 

*Hade ju tänkt börja läsa då förra veckan men ändrade mig i sista sekunden ????

                                                    Men annars är mitt liv så här 

Typ som vanligt , ni som tittat in här tidigare vet nog hur jag menar ,full rulle schema o matcher och massa annat som krockar 

Maken har ju börjat nytt jobb ,jag  kan inte i dagens säga varken bu eller bä
 ha ha
men han kommer hem tidigare på em nu än innan trots att han har 2 mil i resa

Jag sms till 1 kollega inom folkracen , ska snart sms till annan .

Maken och jag pratar upplägg för att få saker att fungera på bästa sätt oavsett om vi inte alla är på samma ställe

Önskar jag kunde träffa svägerskan snart igen

Gör inte värst mycket för min egen del typ ????????
bantar, yoga , springer ha ha

SKOJAR LITE

men har inte så mycket att klaga över även om min möjlighet till kontrollbehovet minskar (skoj igen)

Jag gör så gott jag kan , hoppas folket i min närhet känner sig älskade 

Dricker alldeles för mycket kaffe enl några ?
 den lilla röda glaset har inte fyllt på sig så mycket

som ni ser /läser är det ju bara 1 liten svacka , knappt lönt att nämna ju 


jaja snart är säkert nästa inlägg ute här , bara jag fått ordning på dottern o lite annat 




3 kommentarer:

  1. hoppas dottern piggnar till, jobbigt när man inte vet...ha en bradag :) Madde

    SvaraRadera
  2. Du man KAN INTE dricka gör mkt kaffe!
    Glöm nu inte att bara andas lite ibland också så kommer allt ordna sig :)

    SvaraRadera
  3. Madde - Hon är piggare idag (ons)

    Linda javamorsan- Nej jag vet, men har så knäppa människor omkring mig som säger DET ha ha

    SvaraRadera