Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 20 januari 2013

Det bubblar

Tror säkert ni vet vilken känsla jag menar , då man är glad och förväntansfull
nästan så man vill ringa hela sin lista på kontakter ifrån mobilen

ok jag överdriver lite  !!!!!!!!

Men idag är jag ju som sagt ledig både ifrån jobbet och massa annat , inga matcher, möten 
ok jag har ringt 1 samtal gällande nästa veckas tävling 
eller samtal ??jag pratade in på svararen och ev blir jag åter uppringd ??

Idag tror jag dagen bara kommer bli bättre ?
ska in till mamma på fika och lämna hennes bil som Maken hade till sitt möte i går gällande folkracen här i Småland 
har faktiskt hört väldigt lite om dagen då jag inte var med ju 
och jag kom hem efter 22 

Och idag efter frukost åkte han o YNGSTA sonen iväg mot garaget för fix  
och ärligt så hinner jag nog få den infon både utav honom eller mina andra  kollegor ifrån klubben
ni vet säkert vilka jag menar

dvs  ibland 2 totalt olika "tjejer "
men ibland så lika i ord & tankar 

Jag gillar dom olika ha ha 


Tillbaka till bubblorna

Imorgon börjar maken nya jobbet

återkommer om lite annat i senare inlägg

//

1 kommentar:

  1. Tycker också om att vara glad o känna bubblor
    Hoppas maken trivs på nya jobbet, vad det nu är dör något ?

    SvaraRadera