Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 10 januari 2013

Det varierar

Denna vecka( v 2) så  jobbar jag. 3 dagar av 7 dock 3 kvällar i rad
Men  Idag är jag ju inne på den 3:e dvs sista

Förra veckan v 1 enl schema så var det 6 jobbardagar av 7 och även  1 sovande jour ,den veckan var väl sådär ?!

Är just nu så himla trött på att lägga schema och sedan diffa så det passar verksamheten !!!!!

Men men tycker verkligen inte vi ska kalla det önskarschema för det skiljer mycket ifrån önskningar från start till det färdig schemat då jag ju gjort egna ändringar utefter anpassning nr 2?

Jaja nu ska jag ju inte förvandla detta inlägg till negativt
Ha ha

Utan satt bara och insåg att snart är det 16 veckor som ska läggas
Kanske skulle ta ut lite semester

BARA FÖR ATT JAG KAN DET iaf enl dagarna som finns i datorn på antal !!!

Men ska nog vara lite mer ledig 2013
Kan ju hoppas iaf

1 kommentar:

  1. Måste vara trist att faktiskt inte veta mer än 8 ,6 veckor fram

    Visst har jag sett du ibland gillar möjligheten att vara ledig men mest missnöje

    Ta du ut semester om du nu har dagar

    SvaraRadera