Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 19 januari 2013

Underbara du/ ni

Middagen på bordet & vinet upphällt till mig
Mer än 1 ggn denna vecka

Både med vin & utan

Men maten iaf flera tillfällen.

Skaffat Morberg hade han också tills ikväll fredag (jo jag ser att det är lördag) enl klockan

Och spännande att se hur mycket vattnet gör till maten !! ??

Japp jag är bortskämd ibland ,då tid finns !!!

2 kommentarer:

  1. Har just hittat din blogg & denna kommer jag titta in hos flera tillfällen
    Önskar jag kunde öppna mig

    Har tittat igenom blandade inlägg
    Vilken saknad efter din far , underbar släkt du gifte in dig i

    Men hur orkar ni med alla dessa helger fyllda med olika saker

    Har faktiskt hört on denna sport du brinner för

    Verkar som din Ulf kunde söka sig till typ mästerkocken

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  2. Gillar inte mobergs vin
    men så härligt att komma hem till lagad mat

    SvaraRadera