Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 8 januari 2013

Varför väljer man detta

Sjukdomar kan man inte rå över
Men jag kan verkligen inte förstå hur man kan göra slut på sitt liv
Nej jag vill inte vara präktig  & döma andra
Utan ska nog vara glad att jag inte varit så långt ner i botten och kravlat
Även om även mitt liv har /haft väldigt mörka dagar också
Saker /händelser
Som slagit undan mina ben & slitit mitt hjärta itu
Jaja
Men nu kan tävlingen där över molnen starta
Herregud den blir större o större varje månad.
Dock önskar jag väl att friden som dom söker infinner sig
Även om det ju är jobbigast för dom som blir kvar här på jorden

2 kommentarer:

  1. Tror ingen som inte mått så dåligt själv någonsin kan förstå. Personligen tycker jag det är tragiskt att någon någonsin kommer till punkten att livet inte verkar värt nåt längre. Att släcka sitt eget liv är ett enormt beslut utan återvändo. Att välja den vägen är nog det enda för den som gör det.

    Ett flertal av min uppväxtkamrater har tagit sitt eget liv och jag saknar dom enormt. Men söjrer inte så mkt min förlust utan mer deras och att livet blev så svart för dessa en gång så glada och bekymmersfria människor :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda
      Du har så rätt i dina ord

      Visst är det tragiskt att vissa kommer till den punkten !

      Radera