Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 22 januari 2013

Jahop, bilderna får visa


Hotell Blue Waters Club - Bild 10
TV PÅ RUMMET 
Hotell Blue Waters Club - Bild 2
Hm 

Hotell Blue Waters Club - Bild 4
Här kommer jag vilja  VARA
Hotell Blue Waters Club - Bild 15
Här kommer det besökas 
Hotell Blue Waters Club - Bild 18
Kommer nog inte tappa i vikt 
Hotell Blue Waters Club - Bild 21
Lägg till bildtext




5 kommentarer:

  1. Bläddrar du bland resor ?

    Ha en skön tisdag

    SvaraRadera
  2. WOW!! visst har du vunnit en resa? vart? GRATTIS! :) kram Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Madde- ha ha
      Kan någon ha gett dig info ?


      Radera
  3. Underbara bilder (är inte i Sverige)

    Drömmer du eller finns verkligheten att ni ska ha semester

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder

    Har inte varit inne på typ någon dag . Blev så glad över dina bilder ser så mysigt ut

    Hoppas din dröm om det nu är så blir verklighet & är det så att ni ska åka

    önskar jag trevlig resa

    Antar det är dags för sonen snart då

    SvaraRadera