Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 11 januari 2013

Urusel kombination !!



Vilken morgon , trött som bara den & längtade efter 1 morgon utan att klocka ringer
Fick ur maken ur sängen efter en stund med larmet snozz,  ställde sedan om en stund (alldeles för kort)

Låta pigg & glad vid god morgon ungdomar /barnen
Dax att vakna det har snöat lite inatt
Ner till köket i mysbyxor o rosa tofflor


HADE MIN ÄLSKAD MAKE VARIT DÄR SÅ !! ??
Men jag bet ihop o skickade 1 sms
God morgon, du kunde sagt att kaffet var slut

Jaja Netto öppnar 08:00 så jag drack min Kopp The
Barnen kom iväg som dom skulle mot skolorna
Jag tog på mig (eller av mig var det ju först) annan tröja

Satte koppel på hunden
Höll ju på att aldrig komma till affären då hunden säkert stannade på 50 ställen
Så med  facit i handen

Var det väldig dålig kombination
Med mig som kaffeSUGEN & kissnödig hund


Tidig mörk morgon och snön som yrde omkring oss
Nu sitter jag fortfarande i mysbyxan

JO JAG SKÄMDES HELA VÄGEN TILL /IFRÅN AFFÄREN
Men med 1 inre lugn o påbörjats kopp nr 2 så skiter jag i mina egna principer

2 kommentarer:

  1. Tror faktiskt du börjat ändra dina principer redan med mysbyxan

    SvaraRadera
  2. Oh my god. Det är olagligt att ta det sista kaffet utan att säga till eller gå och handla nytt! Skottpengar på det ju!!!

    SvaraRadera