Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 18 januari 2013

Promenad, nötter & väldigt nyfikna

Precis som rubriken visar så såg vår torsdag ut ha ha 

I tidigare inlägg visade jag ju uppdelningen på middagen ,den blev precis som jag tänkt  maken lagade middagen utav varorna jag köpt

    & visst var det fisksoppa med både vitfisk och lax 

bild på resultatet finns i bloggen ha ha 
Brukar ha samma utseende (typ )

Men men vi hoppar tillbaka till rubriken , maten var så himla gott så magen blev ordentligt full.

Vi hade 1 litet ärende med att ta ut pengar och var på  ju då på väg mot centrum då brandbilarna körde förbi oss , plötsligt ändrades planen !!!!!!

Så vi gick lite tillbaka för att kolla vad som hände

Vi tror att det blivit fel i någon fläkt på nya leklandet ,för brandmännen åkte upp med stegen till taket och gick bort mot där tydligen köket skulle ligga enl dottern 

Men dom hade inte så värst bråttom och journalisten som kom tog inte ens 1 foto eller skrev något alls i blocket just då iaf 


Jaja så plötsligt så kändes det som vi kunde väl hitta på något att handla på frendo och ta ut pengar där, sagt o gjort 
då vi börjat att tänka på byta ut något utav kvälls fikorna till något nyttigare ifrån förra veckan har vi faktiskt ätit lite fruktsallad till kaffet

Jaja det blev 1 påse nötter eller knappt 3 spadar 

Var en skön o trevlig familje promenad/ rasta hunden 

Detta lite av vår torsdag ,hade ett trevligt samtal med svägerskan också om bebis & annat + mera annat 

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar