Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 12 januari 2013

Jag ger väl upp !!!!!

Maken skulle ju inte ha sovmorgon idag , utan på hans planering var det fix i garaget faktiskt helt ok med mig 
Då jag ju bara skulle vända mig om och sova /vila en stund till

Men nu har det gått en stund sedan han åkte ca 80 minuter

Och jag har inte ens blundat 1 minut

så jag kliver väl ur sängen 

och klär på mig lite och går mot affären lovade ju barnen lite "godare frukost idag"
men på något sätt tror jag det blir brunch ist

Då jag vet att klockan går väldigt fort /visar mycket innan alla är här nere 

och så vet jag ju hur länge dom gärna ligger vakna innan täcket åker av
                                                  &
OM JAG INTE SÄTTER PÅ KAFFET /DRICKER INNAN JAG GÅR

SÅ KANSKE PROMENADEN/CYKEL TUREN  BLIR LITE HURTIG ?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar