Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 januari 2013

Jag blir äcklad av tanken !!!

Jag vet att jag lovat att vara snäll

Men men

Nu ska jag även byta sängkläder i våran säng

För ärligt talat så vill jag absolut inte ligga i dom

Dvs

Efter dom som låg där inatt

Fy faan säger jag så vidrigt

4 kommentarer:

  1. Håller absolut med dig

    Tror inte våra barn skulle visa dålig respekt att lägga sig i vår säng

    Vilka jäkla ungdomar du haft hemma sista dagarna
    Dags att läxa upp dom snart
    Ang behandla tjejer o inte växla partner varannan kväll

    Önskar dig en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Herregud vilka har du haft hemma under jul och nyår.

    Fy för att behöva plocka städa efter halvvuxna människor

    Sängen ? Fy så äckligt

    SvaraRadera
  3. Se det som att du fick renbäddat inför 2013 ?
    men håller med dig det är äckligt att lägga sig efter någon annan

    SvaraRadera
  4. Antar på ditt sätt att skriva att prassla / ha sex inte är något för dig förutom i din egna trygga säng

    SvaraRadera