Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 januari 2013

Typ av måndag

Måndag igen , trots att det varit jobb helg så tänker jag inte falla in i slentrian och skriva  att jag startat diskmaskinen , tvättmaskinen rastat hunden

Men jag sitter med 1 kaffe i handen 

Vad denna dag bjuder på vet jag inte riktigt ännu men att jag ska försöka att njuta utav det kan jag LOVA

Har inte hört att barnen planerat något större särskilt idag , men men vips så är dom iväg eller så är det full rulle här hemma

Tog fram min kalender för att fylla i lite saker som då mitt jobb inte ska krocka med  ELLER  iaf försöka att inte krocka med 
insåg då att det kommer ev.finnas något mera ledig tid då sonen inte kommer spela sin fotboll
självklart kommer jag sakna det 

Annars tycker jag dagen ser lite grå ut .

Jaja bara göra det som absolut krävs utav mig ?????????

Men nu hoppas jag iaf att resten av familjen vill vakna & så ska jag sms till maken också

//


1 kommentar:

  1. ok ingen fotboll
    kan tänka mig ni har haft många samtal om detta avslut

    SvaraRadera