Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 8 januari 2013

Nu börjar det ju ljusna ute

Hm är det dags att kliva ner på undervåningen igen då ??

Vardagen är ju här , så klockan ringde för maken dag fick jag tjata lite för att han skulle komma upp så jag iaf fick sova 40 minuter till innan dottern skulle upp och iväg till denna termins 1:a dag

Hon var nog lite spänd på vad denna termin bjuder på för det tog inga tider för henne att komma ur sängen och få i sig frukost
och då sätta sig på cykel med hjälm

Återstår att se hur länge den kommer vara med 
Kan inte säga precis hur detta kom till men då Felix var då något yngre 

så blev det sagt att till jullovet i 6;an ska hjälmen sitta på
han valde nästan hela 1:a terminen i 6;an att gå till skolan

Och detta visste ju dottern om så vid god natt igår så nämner hon att imorgon får hon sluta ??
Så idag ställde hon frågan ska jag ha hjälm ???
mitt svar blev ja det tycker jag & hon tog den på sig 

Jodå jag vet att det är lag på att använda  till 15 
tänker inte lägga ut försvars tal 

utan tyck vad ni vill om detta !!!!!

jaja tillbaka lite till rubriken 
efter att dottern åkt så tog jag mig 1 kaffe med mig upp och kröp upp i sängen med 1 tidning och inväntade ljuset utanför fönstret och nu är det ju här

Så jag startar väl upp denna morgon igen med resten av dom i huset 

1 kommentar:

  1. Mina barn började igår redan. Mot vad jag trodde så gick det förvånansvärt bra att få upp båda tjejerna och dom kom iväg glada och pigga :)

    Älskar när vardagen kickat in igen och mina rutiner blir normala. Kaffeskål till dig och ha nu en skön tisdag :)

    SvaraRadera