Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 25 januari 2013

Val Namnet på bloggen & mera

Dottern är hemma idag också (fredag) vet inte om hon är bättre eller samma som tidigare ?

 Ska man ringa doktorn ??nja jag kommer ju inte få någon tid med dessa symtom 

Men så skönt om jag hade kunnat  byta med henne , det är väl typ alla mammors önskan att kunna ta bort smärtan & rädslan för sina barn oavsett ålder på dom

Och jag kan ju inte säga vad PROBLEMET ÄR ??jag är helt tom på förslag, självklart har jag frågat om olika känslor , hur känns det , vart gör det ont mm mm  mm mm mm


Tänker inte hänga ut henne här 

utan om jag säger att symtom utav magsjuka så vet vi nog alla känslan av att veta vad som kommer 
    &
vi hanterar den olika 


Så gårdagen var ganska så tuff för oss

Nästan så jag blev sur på maken att han inte stöttade rätt ( men bara nästan )

jaja vi stöttar nog  våra barn på olika sätt och tycker dom ska klara saker 
Hon blev ju jätteglad när pappa kom hem 


Denna kyla som är utanför fönstret gjorde att inget utanför huset vill starta upp idag ??????
Och det är kallt inne 

Fredag idag  


Så här glad är jag inte alla fredagar iofs vet jag inte om jag är särskilt glad idag heller ha ha 

men ok jag är ju ledig denna fredag och det står inget annat i kalendern så jag bör vara glad eller  

men  som en utav mina arbetskompisar sa (japp vi är kompisar /klass kamrater ) 
nej du borde vara glad när vi pratade om vad vi gjort tidigare i veckan 

nu föll vi ifrån ämnet klart jag gillar fredagar , men bland tvingas man ju gilla andra dagar mera pga olika saker 

Yngsta sonen ska klippa sig tjoho , han ser ju nu ut som en tjej och tydligen inför helgens matcher i handbollen så var det ABSOLUT 1 MÅSTE att fixa 1 tid ???

tyvärr har jag ju inte tid imorgon att titta 
men på söndag ska jag se den matchen som spelas

just nu är mitt mAmma hjärta i sorg ang handbollen , eller SORGEN ÄR JU ATT  VARA 1 SÄMRE MAMMA
DÅ JAG JU INTE SETT 1 ÄNDÅ MATCH SOM SPELATS HÄR HEMMA

ELLER DÅ DETTA USM , DÄR DOM HAR CHANSEN ATT

 BLI DET  BÄSTA LAGET

 IFRÅN HULTSFRED någonsin fram till nu alltså 


Namn på bloggen 
tolkning på mina dagar i livet ??
För mig & min tanke var nog bara att delge er vad som snurrar omkring mig och det liv jag har

Men har nu fått till mig att det nästan låter som jag ska överleva något ??????
eller är på väg tillbaka ifrån något 

jaja typiskt mig att tro att alla tänkte som jag 

Tänker inte ändra namnet just idag , tycker det är så knöligt med dessa nya mallar och verktyg, för utseendet just nu är jag inte helt nöjd med till 100 , utan typ 85% ha ha 

Nu tillbaka till verkligheten 
 disk, rasta hunden , planera em och även morgondagen lite 

//Ciao


2 kommentarer:

  1. Oj har aldrig tänkt så där om namnet på din blogg faktiskt! Gillar ditt bloggnamn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda
      Tror inte det kommer att ändras heller ha ha

      //B

      Radera