Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 24 januari 2013

Folkrace tankar från 2012

Gäller inte oss i Vimmerby så L & S  så ni kan vara lugna nu  ha ha 

Även om det inte var så överdrivet många tillfällen så var jag/vi nästan publik !!!!!!!!
eller jag iaf 1 tillfälle 

* Men att som Tävlingsledare ha den tro att man kan gå omkring i depån under tävlingen och bara ha yttersta ansvaret ??????

Den bilden har inte jag iaf 

Det som är tråkigast är ju att den personen visste ju inte att h*n kunde påverkat betydligt mera ????
Vi fick många frågor kvällen innan tävlingen och samma kväll

Tycker det är synd att inte ha någon bakom sig , eller bli omkring kastad

Eller 
* Man har inga möten varken innan eller efter tävlingen ??

*Och vad säger man eller delger på förarsammanträdet ?? skriver man krishanteringsplan

* Som arrangerade klubb knappt fråga vad man tyckte/tycker

*Man låter minuterna gå läääänge

puh  puh 

Trodde detta skulle bli 1 långt inlägg ..................... men men idag hade jag visst inte så många mindre bra saker/minne 
 jag släpper det 
och framför mig om jag höjer huvudet lite 

Så ser jag en glad man med 1 leende & skjorta med texten Semesterracet på

Och känner mig stolt över att vara den jag är & med den tron att han lärde andra , mig  lite annat än det jag beskriver innan .


Och utan att verka tuff inför andra eller vara självsäker

Så känner jag att vi kommer få ett bra 2013 i Vimmerby ,jag tänker iaf försöka att inte vara så dryg !!!!!!!!!!! ha ha 

Sedan  hoppas jag få jobba utanför vår egen klubb även 2013


Menar inte denna bild







2 kommentarer:

  1. Fina Kurt

    Vet inte vilka tävlingar du menar ,men det är inte någon utav er som agerar tävlingsledare på det sättet

    SvaraRadera
  2. Har ju väntat på dina tankar om andra tävlingar. Du nämnde ju 2012 att du skulle skriva om dagarna alm du inte var nöjd med .
    Få tillbaka o se så tror jag du kan fylla inlägget mycket mer.

    Du dryg ?

    Hoppas du laddat batterierna över den korta ledighet som varit.

    SvaraRadera