Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 maj 2012

11 om mig själv



Denna hittade jag hos Malin kolla gärna in hos henne 


1. Om du har barn, vad skulle de hetat om de haft det andra könet? Alternativt vilket är ditt favoritnamn?
Heter ju Felix , planen var ju Kelly, Julia, Felicia,Jackie
Heter juNellie planen var ju Max, Lucas

2. Vad är ditt drömboende?
Är ju ingen större drömmare !! Men visst vore det skönt att ha 1 sommarstuga eller big husvagn så jag kan fortsätta umgås med min familj & släkten 

3. Finns det något du sa som barn att du aldrig skulle göra, som du plötsligt inser att du gör?
Får nog kolla det med mina vänner eller mamma , för jag kommer inte på något särskilt

4. Vad är det pinsammaste du gjort/varit med om?
Den listan är tyvärr lång , så ni får använda er egen fantasi ?????

5. Om du fick jobba med vad som helst, och inte skulle behöva flytta, plugga eller så för att nå ditt mål. Vad skulle du jobba med då?
Ha ha tänkte skriva hemmafru  men  skulle inte klara av det då jag är för social .

Men ibland vill jag gärna jobba med mindre barn med funktionshinder . Föreläsare vore kul också 

6. Har du något beroende?
kaffe !!!!!!!!!!

Och att känna mig bekräftad 



7. Vilken är din favoritblomma?

hm sorry  jag passar på den 


8. Alla gör vi något som klassas som "pensionärsvarning" eller "tantvarning", eller som ger sådana såkallade poäng. Vad gör du?

Bingo-lotto ?? färgar håret ??, går sällan i skor med klack 


9. Om du fick 2 timmar extra varje dag, hur skulle du använda dem?
 
Vara närvarande med hela min familj , dvs alla är hemma och innanför väggarna i huset 


10. Om du fick möjligheten att kunna spela vilket instrument som helst. Vilket skulle du välja? (Alltså, du skulle bara kunna det, inte lära dig).
Bra fråga , piano kanske ???? 

11. Finns det något på din kropp som du skulle vilja ändra på? Vad?
Jag trivs faktiskt hyfsat , men visst lite längre hade ju inte skadat så mycket, annars nöjd trots lite lön fet , dubbelhaka  och mindre byst än andra 

1 kommentar:

  1. Vart hittar du alla dessa
    som du ju skulle strunta i att svara på hi hi

    SvaraRadera