Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 11 maj 2012

Dagens avslöjande

Detta inlägg hade jag ju lagt ut !!!!!  vid tillfälle 2011 
  utan svar hur kul är det ??????????
Men som ni ser är det nog under 1 hel dag man ska fundera men jag kan väl börja med det jag faktiskt tror fram till lunch  11/5 för ev. få lite kul i bloggen 


Dagens kap:

Dagens pina:

Dagens sms:
Kan du ladda min mobil med pengar 

Dagens telefonsamtal:
Maken ringer och vill renovera köket 

Dagens roligaste:

Dagens varma:

Dagens underbara:Hört att barnbarnet ev. kommer 

Dagens långa:

Dagens korta:

Dagens snygga:

Dagens hysteriska:

Dagens slatt: Kaffe sedan frukost värmt i micron 

Dagens lyx:Sluta kl 21 inte 22




1 kommentar:

  1. Lite kul uppdatering , den skulle kunna passa oftare ?
    Trevlig eftermidag kväll

    SvaraRadera