Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 16 maj 2012

Kristi flygare

Jahop då är det många som säger 
gud så skönt ledig i 4 dagar ??och hoppas på solen   eller bara vara som jag brukar kalla det  göra precis som man vill 

Nej jag tillhör  ju  inte dom som är det , dvs ledig i 4 dagar utan flitens schema lyser över mig kl 09:00- 21:00 torsdag , ok lite hade jag önskat men inte 12 timmar.  Söndagen kräver också min närvaro men något   mindre pass i antal timmar  än torsdagen .

Jag har sedan semester på lördag & det är underbart även om lördagen absolut inte blev som planerat , på fredagen står inte jobb tider heller  men den blev snabbt bokad ändå.

Självklart är jag glad för barnens skull o makens givetvis , sedan återstår ju att se hur mycket ledig tid det nu blev.
Hoppas ju på besök  utav Tulia också .

Ha trevliga dagar ni som är lediga & jag ska absolut passa på att hinna njuta jag också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar