Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 9 maj 2012

Fotboll & tonåringar

Aldrig har nog resan eller milen till Kalmar gått så fort eller  varit så korta som när jag körde grabbarna .
Hade nästan ont i magen så mycket skrattade jag (tyst för mig själv )men även tillsammans med dom   .Och hur  lyckades dom att faktiskt ha energi kvar till matchen kan jag knappt fatta ????var en riktigt bra match 
Men tyvärr var det andra laget bättre, ska inte klaga utav 3 matcher har dom 2 vinster & nu 1 förlorad så jag gnäller inte "eller "

Dom snackade tjejer , lärare& polarna mm mm

Men sedan blev dom plötsligt kunder på Google eller hitta.se  & det var då jag höll på att få ont i magen dom hade hittat nr till Moa Lignell (idol) som tur var upptaget ?? men sedan hittade dom ju någon som svarade och då gick munnen på dom , att dom hade sett just dig i parken , korvkiosken  , utan för frissan !!!!!!ska vi försöka att träffas på 1 date till kvällen ???


Jag tror ni fattar vad jag menar, tror dom hann med ca 5 samtal innan det var schlager musik som gällde en stund..
Behöver jag säga att det var med varierade röster dom pratade då de är 14-15 år  ha ha .


Så jäkla härligt att kunna vara närvarande , Felix tycker inte jag är så pinsam ???  !!!!


//Ciao

1 kommentar:

  1. Låter som en trevlig resa. Tyvärr har jag sällan möjlighet att delta i borta matcher pga olika orsaker men försöker hitta ledig tid för våra hemma möten

    SvaraRadera