Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 3 maj 2012

Solen luras eller

Det är ju 3:e dagen som faktiskt solen lyser   in igenom fönstret , jag skulle mer än gärna känna att jag var/varit  ledig och kunde / kunnat  njuta av den. ok satt ju en kort stund ute igår  ev. tar jag mig ut idag men min lilla incident i trappan igår sitter kvar , så japp jag går nog som 1 halvpigg 90-åring  med knappt fötterna över marken 

Är ju ledig imorgon & lördag men vad hjälper det ??
Då enl alla rapporterna inför typ fredag o lördag så är det ju inte just solen som kommer underhålla oss utan tyvärr regn & rusk  , men jag vet ju att väder personalen haft fel innan så det kanske de har denna gång också.
Annars är jag ju säker på att helgen kommer skänka mig glädje inombords, även om lite pirr gör sig påmind .Men kanske ska vara så 
lite ringrostig är man , men hoppas jag inte blir utbytt nu om fel person ser detta inlägg ha ha 
Ha en bra Torsdag morgon / fm  där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar