Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 16 maj 2012

Passar på att njuta

Fille & Filip håller på att fixa husvagnen som är deras övernattnings ställe för denna onsdag.

Husvagnen står ju precis utanför här hemma så jag /vi behöver inte alls vara orolig. Är jag ju iofs inte heller .

Dottern haft en bra träning (fotboll)
Just nu sitter hon och samtalar med  mig om vad som snurrar i huvudet på 1 tjej i 5:an dvs 12 år  iår 2012.

Och vinet smakar väldigt gott.

Maken som sagt iväg ,men håller kärleken vid liv genom sms till mig

Puss till dig tillbaka <3

Stora frågan är ju kommer jag hitta något att slappa till (tv)då barnen är väldigt upptagna

1 kommentar: