Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 29 maj 2012

Kaffe, lugn & Tulia

Herregud vad jag är lyckligt lottad inte bara idag  utan i allmänhet.

Barnen iväg till respektive skola &  doften av kaffe finns i huset , pratat folkrace o mailat lite
men hur slarviga är folk ?? ålder , dagar ??? !!!!




Tulia pratar just nu hela tiden  både med mig & sig själv , japp dom är kvar hos oss . Blir nog åka hemåt imorgon för dom .

Så idag har vi lite egen tid   igen  ha ha (eller Freddy har garage tid ) om vi nu ska vara ärliga .


Snart blir det gröt innan promenad med ärende som står på schemat , eller schema ????
jag använder mig inte av varken schema eller knappt planering här hemma !!!  ???
jag bör väl också hoppa ur min sovtröja  & om jag inte ska bli totalt dissad så måste jag borsta håret .


Jaja men ska BARA DRICKA UR MITT KAFFE  
OCKSÅ





1 kommentar: