Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 maj 2012

Redan torsdag

Hur kan tiden / veckan gå så fort ??????
Funderar på har jag hunnit det jag skulle ?? hm hade jag verkligen något särskilt ??


Jodå jobbat 2 kvällar i början utav veckan , varit på möte(jobbet) , mailat lite . 
Varit iväg på annat nyttigt & onyttigt 


Klart jag vet varför tiden sprang iväg , jo för bara man har kul så går tiden snabbt .

Torsdag dvs idag är lugn dag , barnen i skolan, maken på jobbet.
Tulia hemma hos mamma (men hon stör inte menar absolut inte så )


OCH   inget står det  i kalendern men jag vet att dottern ska med tåget till Stockholm på student hos kusin Emelie  mormor & hon åker på det .


Men ska väl inte vara  för himla glad eller , för diskmaskinen låter i köket & tvättmaskinen går i källaren  , så jag har lite att göra , planen är även en runda med hunden .


Men självklart stressar jag inte idag heller utan sitter med min kopp java 


Tjoho på er torsdag morgon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar