Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 22 maj 2012

Vad ska jag ha för frågor

Tiden är snart inne för vårt 90- års kalas  tjoho  då är ju tanken tips promenad med 12 frågor precis lagom .


Men vad ska jag /  vi ha för frågor ??
eller det räcker ju att jag själv funderar över mig själv


Självklart så ska dom ju handla om oss själva  dvs 4 st /person


Jag kan knappast  fråga  min familj , för det är ju dom som ska gå rundan . Och då blir ju nästa fråga hur avslöjande ska man bli inför släkten ???ha ha
Uffe ska nog inte gå rundan , för han vet ju ev. svaren ??


om jag har NÅGON VÄN ELLER 
blogg läsare med förslag på fråga 


och ju då även typ av  alternativ på svar  ???   !!!!!!!!!!!!!!!!
så är jag tacksam ni slänger ur er det så mixar jag kanske ihop något 


Det vore ju kanon om ni kanske kunde komma på något roligt , för enl mig själv är jag ju ibland för jäkla tråkig även om det i början på denna blogg står glad kvinna ????


//Tjoho på er

2 kommentarer:

  1. Vilken månad ni träffades ?
    Sko storlek
    Favorit rätt/ dryck
    Vad gillade du bäst hos din partner

    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Vart reser du helst
    Favorit tv-program
    Hur många ringar / hål i öronen

    SvaraRadera