Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 11 maj 2012

Gå vidare i livet

Denna hittade jag i utkastet , jag slänger väl in den här i bloggen  iaf . Lite känner jag igen men just nu har jag inget att klaga

Jag har börjat att rannsaka mig själv i alla olika skepnader eller kanske var fel ord . Men i alla olika delar av mitt liv dvs jobb,fritid ,vardag ,privat ,mammaroll med aktiva barn ! Och nej just nu är inte allt 100% på alla håll om det nu kan vara samma rakt över ? Nej tänker säkert någon medans någon tänker självklart finns tillfällen när allt är 100%.

Jag måste nog stanna upp mitt liv lite just nu &besluta vad som ska /kan ändras . Vill inte avslöja /utelämna mitt jobb men känslan kommer att jag är nog färdig där med vissa saker men kanske inte behöva byta jobb just nu. Men det skulle vara så spännande att börja om och verkligen få något att ta tag i ?

Jag har ju redan gjort massa olika tester typ vad passar dig & det bjöd inte på några större överraskningar direkt. Men det är väl iofs 1år sedan så kanske ska göra 1ny. Eller kanske försöka vara tjänstledig för att pröva annat men ändå inom samma ?

Japp det är jobbet som gör obalansen just nu här i mitt liv, Även att varje dag inte är den andra lik så har jag faktiskt stannat .
Jag gillar ju verkligen att plugga så jag kanske skulle satsa mer på det ?

Nu när jag tänker på just rubriken gå vidare så känns det som ett MÅSTE men men det är väl typiskt Svensson svensken att stå på olika ben även om det bara är kortare period så kräver det sin energi.

Har också kommit på att jag blivit 1 grubblare är absolut fel ställe här att skriva vad  min fundering är  just nu för det kan bli så fel och det är så onödigt .


Nu kanske ni tror jag inte gillar mitt jobb alls,men det gör jag ju absolut men inte lika mycket som tidigare. Jag är fullt medveten om att alla blir trötta på sitt jobb med mellanrum . Men 8år med samma människor ha ha personal/brukar visst ibland har vvärldens bästa jobb. Ute & åka bil gå på restaurang ,vara ute nästan hela dagarna. Det finns massa fördelar utan att fundera massor.

Jag behöver absolut inte 1 total nystartade då jag har en familj som jag älskar och kommer kämpa för att hålla ihop .

3 kommentarer:

  1. Vad vill du läsa då ?
    Ja visst kan man behöva ransaka sig själv

    SvaraRadera
  2. Vad var tanken med detta inlägg ?

    Känner du att du behöver byta jobb så tycker jag du ska göra det

    SvaraRadera
  3. Linda - jag vet inte riktigt tyvärr
    Anonym - hittade i utkastet

    SvaraRadera