Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 maj 2012

Börjar ordna sig

Är inte sur längre över missen på tom kaffeburk , eller det är iofs inte min miss utan makens !!!!!!!
Han hade ju folk här på kaffe igår och vips så fanns det inga bönor kvar tills idag.

Har även fixat så vi innan utvecklingssamtalet med  Felix lärare kan kolla över hur studierna ser ut ska bara hinna att sätta sig också jodå klart jag / vi gör det 


Kollade också in hur det var med antalet som var sugna på våra tävlingar , den ena ser fantastisk ut och ändringar redan gjorda och skrivaren går på utskrift ,den andra är nästan så m,an kan kalla den katastro.......
men  lösningen kommer nog vid lunch idag för den så det blir bättre.

Annars är det väl typ vanlig måndag med jobb o skola & träningar  lite jobb som förälder för underlätta för barnen o idrotten.
Nu promenad med hunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar