Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 15 maj 2012

Fy så jäkla !!!!*******!!! Blev bättre sedan

Fy vilken klump som satt i halsen / magen en stund igår  eller en stund den höll faaan i sig längggeeee
Telefonmöte 06:40
Nej vi måste ställa in vår tävling, så iväg med ett antal  sms , mailade
klart just då !!!!!!!!!


Detta kom ut på min sida på fejjan senare igår 


//Då vi skulle träffats idag ang folkracen 19/5 så passade vi på att ta 1 kaffe .Och visst pratade vi folkrace men hemma""


Sandra hade med sig "sorge kaka" jättegoda chokladbollar så just då var sorgen inte så svår . Mycket prat om folkrace , kom på saker vi missat kl 06:40 men som löste sig genom flrea sms till kollegor ha ha 


Men självklart hann vi samtala om  annat också vi är ju människor också  , vi har ju samma arbetsgivare så det blev kort om det och schema  mm mm 


Började längta ännu mer inför v 28 så nu måste vi träffas och pricka av lite  alla funderar vi nog olika . Sedan vill ju E lära sig  och hon kommer nog få jobba ha ha 


En dag som började med sorg övergick sedan till lite  glädje och självkänsla att jag


kan faktiskt 
lite iaf


Då man öppnade upp sin mail eller makens var det ju faktiskt  ??????????????
 & sedan fick ett positivt mail tillbaka på 1 säkert dum fråga på annat mail . Men som hörde ihop ha ha ni behöver inte fundera hur många mail som gick  runt i  kablarna 


Tänk att ibland blir man så glad över några rader  som står i texten .


Men den största lyckan "nästan iaf " var ju  igår (måndag) var ju att grabbarna vann sin fotbollsmatch  i derbyt mot Vimmerby 






2 kommentarer:

  1. Är inte du ifrån Vimmerby , dessa derbyn har ju varit under flera år

    SvaraRadera
  2. Jo jag är ju det, men nu är jag min bostads ort trogen ha ha

    SvaraRadera