Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 maj 2012

Det värmde

Har idag varit iväg på planering. Hörde då några ord som värmde mitt hjärta tack   Sandra att du på något sätt hittat /hittade styrkan att genomföra 1 tävling.
Vi hade trevligt o massa snack blev det.
Längtar till nästa tillfälle + ytterligare möte med oss 4 Inför Semesterracet

5 kommentarer:

  1. Härligt att höra att ni har roligt mellan allt jobb. Ja nu går veckornas fort till Semesterracet.

    SvaraRadera
  2. Låter härligt , passa på att drick massa kaffe o snacka också

    SvaraRadera
  3. Lycka till med era tävlingar ,låter som du verkligen brinner för just den aktiviteten

    SvaraRadera
  4. Japp vi har jättekul under denna tiden även om det ibland är tufft med olika viljor och funderingar. fördelen är att vi är olika så kompletterar varandra ganska bra. Ibland 2 mot 1
    Eller 1 mot 3 ha ha.
    Vi brinner för detta på olika sätt och vid olika tillfällen.
    Men känslan av att VARA STÖRST LOCKAR

    SvaraRadera