Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 9 maj 2012

Hann jag somna/sova

Är osäker på om jag verkligen sovit mellan tisdag -onsdag.
Dagen började typ som vanligt (tror jag) jodå .
Maken iväg o jag fortsatte blunda vet ej om han gick upp halv 5 eller halv 6 eller klocka ringde ska det ju stå för vet knappt om det hänt att han gått upp direkt ? bäst är  det halv 5 för då somnar jag om lite.
Frukost med barnen , hunden rastad mera kaffe o annat fix o hushållet ??'
Sedan hade vi planeringsdag eller vad det ni kallades ?!?!?!?!
Säger inte mer om den just nu
Men
ok positivt att IAF få lunch på bambugården .
Sedan iväg för att kolla arbetskläder
Herregud så oplanerat eller DÅLIGT UPPLAGT
Hade inte värst mycket tid till att hitta favvo ??
Men 3 tröjor blev det iaf.
Hemma 10-15minuter sedan samling för resan till fotbollen höll på frysa ihjäl under matchen
Besök på Max för något i magen.
Många mil hem
Jag var så jäkla seg , så väl hemma la jag mig i sängen & klockan ringde direkt
Kändes det iaf som ??
Antar det blev några timmar ??
Men så som kroppen agerat under dagen idag (onsdag)
Tror jag att den varit vaken sedan tisdag morgon ???
Men idag full dag igen med jobb 06:30-10:15
14:30-18:30
Jagat presenter till älskade dottern inför 12-årsdagen
Är just nu helt säkert på att kroppen skojar med mig
Ögonen har blundat men kroppen har inte sovit
Planen / tanken var faktiskt att jag skulle lagt mig för slapp em stund mellan jobbet ,så blev det ju inte alls . Då jag blev bjuden på kaffe hos gudsonen o hans föräldrar.Och då ju presenter till dottern !!??
Då jag börjat tidigt var det tunt till i magen med frukost
Så lunch & rastande av hunden var faktiskt prio .innan vila lite 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar