Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 16 maj 2012

Hoppas på lugn kväll

Törs ju knappt skriva , hoppas på lugn kväll ??


Då kanske den kan bli hur som helst ?? Försöker komma på om maken sagt något om att vi ska ha folk hemma eller om vi ska iväg ???


Tror inte det & det är ju ENDAST svägerskan som bjuder oss till dom ,alla andra som vill umgås kommer ju hit !!!
Är inte alls bitter över något utan bara ärlig . Att det är så självklart för många att bli bjudna till oss och umgås , men det glöms bort att bjuda igen .


Nu önskar jag ju absolut inte att  vi ska / behöver sitta här ensam i varsitt hörn i soffan och kolla på något sämre val utav film eller annat program .


Tror Nellie har träning med fotbollen idag 
Och ev. sonen också, just nu är han studieresa på tingsrätten   men isf är det jogging för honom 


SKA, BÖR , FÅR 


absolut inte sparka bollen ?????????????


JAPP JAG HAR FUNDERAT PÅ ATT HÅLLA HONOM HEMMA I 1 MÅNAD 
då ortopeden sagt sitt ord ???  !!!!!


Men innan kvällen kommer så är det ju fiol för dottern , rasta hunden i koppel o massa andra sysslor , så jag fixar kaffet och passar på under bryggningen att starta 1 tvättmaskin 
så kan jag ju sätta mig igen .


visst ja maken skulle ev sluta tidigare idag , jag undrar när då ???
Men jag märker nog det ??


Såg i kalendern att lilla sonen har namnsdag idag 


Hipp hipp hurra för Ronny idag 
hm ska det bli tårta idag då .

Det verkar som jag absolut inte har koll på denna dag , men ni kan vara lugna klart att jag har det .

//ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar