Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 16 maj 2012

Fejjan ,wordfeud, bloggar & anmalan online

Det är mina mest besökta sidor , kanske inte i den ordningen

men anmalan är mest iaf ,där kollar man (jag iaf) mellan varven för att se hur populär vårt Semesterrace är & även andra klubbar. Är nästan som 1 drog !!!!!!

Jo allt detta gör jag ju i mobilen så just nu känner jag mig som 1 nörd
Ha ha.

Jag är värdelöst på wordfeud men herregud vissa vet ju inte ens vem jag är inte ens 40%  så det kvittar .

Kom även på jag missat. 1
Dvs draw something (stavning ?? )

Får nog börja ta längre promenader med hunden & inte ta med mig mobilen överallt.

Jaja jag är ju iaf social & det är viktigt för mig.
Onsdag kväll & jag är hemma idag så nu sitter jag och inväntar maken och bredvid mig stor 1 glas gott rött vin

//

1 kommentar: