Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 10 maj 2012

Jag vill ha sådan Jeans som morfar köpte

Tror absolut att dottern var/ varit  nöjd med sina presenter hon fått under åren , men ibland när hon pratar kläder så säger hon

Morfar visste precis vilka jeans jag ville ha !!!!!!!!!


Känns ju helt ok  att höra det, tyvärr minns inte jag direkt hur dessa såg ut 
det jag dock vet är att om jag visste vilken butik jag skulle besöka så hade många shopping turer varit mindre stressiga ?? och utan tårar .


Återstår att se om jag försöker finna dessa byxor som fastnat i hennes minne 


//

2 kommentarer:

  1. Lycka till med letandet utav jeans om du beslutar dig för det

    SvaraRadera
  2. Hoppas också du hittar rätt jeans, kan tänka mig hur det låter i affären
    har samma problem själv att jag vill ha lika som för 2 år sedan ?

    SvaraRadera